fredag 20 juli 2012

Lite uppförsbacke

Det är lite uppförsbacke och motvind in bloggandet just nu. I går morse så satt jag på tåget och krafsade på ett långt inlägg om väskor på sätet. Mobilappen har några buggar, bland annat så kan den få för sig att visa html-koden istället för den riktiga texten om man sparar eller lämnar appen tillfälligt. För att undvika att det händer är det enklast att skriva hela inlägget på en gång och publicera det innan man har sparat det. Det var precis det som jag gjorde igår. Då visade appen en annan bugg. När man publicerar ett inlägg så kraschar den och allt man skrivit går om intet.

På hemväg igår så var det ställverksfel i Landskrona, så jag kom inte längre än Kävlinge och fick vänta 50 minuter på en buss som skulle ta mig 6 km. Jag hade god lust att blogga från Kävlinge, men det var så roligt att lyssna på alla snillen som spelkulerade och gnällde på Skånetrafiken. Jag hoppas kunna sammanfatta den samlade kunskapen som den väntande massan uttryckte i ett blogginlägg lite längre fram.

I morse var jag laddad och skulle krafsa ihop väskinlägget igen, men då tyckte mitt mobilbolag att det inte skulle finnas någon internetåtkomst. Inte ens när jag kom över på den danska sidan fick jag kontakt med internettet. Så det blev inget av det heller. Men annars går det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar